pátek 4. října 2013

Jak sůva z nudlí

Sovičky jsou v poslední době v kurzu. I mně se líbí, jsou totiž jednoduché na výrobu. Ať už polštářky, brože nebo jen tak na tvoření s dětmi.
Láká mě recyklovat. Skvěle se na to hodí třeba roličky od toaleťáku. Na pinterestu najdete spoustu nápadů ... no a já se jedním nechala inspirovat.




Nejsem si jistá, koho to tvoření baví víc, jestli Anež nebo mě. Každopádně jsme si s nimi docela dobře vyhrály. Ta žlutá se té hnědé stále ptala, proč je smutná. Proč může být taková sova smutná, co myslíte? :-)



5 komentářů:

  1. Že by se špatně vyspala? Povedly se vám. K. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Já navrhovala, že zapomněla, v jakém stromě přespává ;-)

      Vymazat
    2. No, tak to jsme měly podobné úvahy. :-) Spánek je důležitá věc. K.

      Vymazat