pátek 7. června 2013

Mé radosti

Šťastná, že se konečně ukázalo slunce, přestalo pršet a my přečkali bez újmy, raduji se z každé maličkosti. První "maličkost" mi dala docela zabrat, ale mám z ní obrovskou radost.







































Z plstě ručně ušitý domeček naplněný ovčím rounem. Plánuji jich více, ale s mojí rychlostí jeden za dva večery... no nevím nevím. Ráda bych vytvořila takové malé městečko a protkala ho dřevěnými kolejemi s vláčky. Hodilo by se nejspíš nějaké nádraží, ale tento může být nanejvýš nějaká cukrárna :-)
Veškerou inspiraci jsem čerpala z Mariny, o které vím díky Janě.

Druhá radost, kytice zvonečků a věneček z nich udělaný, foto dodám!
Pěkný den!

4 komentáře:

  1. Evi, taky mame! Delaly jsme je s Anickou vloni.Planovala jsem k tomu podle Bellet i deku/mrsto, ale uz jsem to nedala... Sveho casu to byla nejoblibenejsi zabava. Holky mely nakonc udelane mesto kolem koleji. Dnes jim tyto domecky slouzi jako minipolstarky. Az bude konecne teplo, premachnu je, schovam a zase vytahnu v zime. Urcite budou zase v kurzu;) ter_in

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak deku bych taky ráda, ale myslím, že se spokojím s kartonem pomalovaným potůčky a trávou ;-)

      Vymazat
  2. To je krasa! Ja miluju veci z plste (no jsem rada, ze jsi mi pripomela jak se to vlastne cesky rekne ;-) ) Ja minuly rok z neho udelala mym synovcum darek k narozkam - Livance s ozdobami, ktere si muzou ruzne kombinovat... nekde najdu fotku a dam na FB... I slehacku jsem zvladla ;-) Tenhle domek je naprosto dokonalej. Mit tak cas <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na plsťové jídlo už se chystám taky hodnou chvíli :-) Ale vše popořádku... Jak to jen vše skloubit? Rajčata, pletí, rytí, dýně, bylinky, plstění, šití, vaření, mytí... jo a ještě mám vlastně dvě děti :-D Ještěže můj manžel je veskrze samostatný :-D

      Vymazat