pátek 31. května 2013

Jabka za hrušky

Na Facebooku vznikla skupina Jabka za hrušky, která slouží k výměně či darování semínek, sazeniček, úrody a zahRAD :-D

Ofélie, Žofie, Laura a Kamila hledají své majitele! Za dobrou péči vám zajistí klidný spánek, uklidní nervy a navíc jsou velmi přítulné... řekla bych až expanzivní :-) Klíčová slova: Meduňky, Plzeň, daruji ;-)


















Jedná se o otevřenou skupinu, takže se přidat může kdokoli, kdo má dobré úmysly a potenciál bohaté úrody :-DD

Pěkný den.

8 komentářů:

  1. Kez bych tak mohla s tebou vymenovat! Ja ted mam taky sazenicky, ktere bych mohla rozdavat... Ze bych taky zacla nejakou skupinku tady kolem me? Jsi sikulka!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Moni, jsi hodná, zatím to pěkně klape ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Žofie už má nový domov, Laura tu čeká, ostatní holky jsou ještě k mání.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je prima akce, ještě jsem o ní neslyšela:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. To je mi milé. Jdu se na to hned mrknout. A děkuji Ti za návštěvu u mne a za rady s rajčaty. :-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo mi potěšením. Mně se to radí... dnes jsem vycházela dva kýble rajčat napadených plísní :-(

      Vymazat
    2. Jejda, tak to je mi líto. Já jsem zase zničila jednu housenku, co mi několik rajčat prožrala. Další jsem zatím nenašla a rajčata se pomalu červenají. Jen mám strach, že už začíná být chladno a že mi už nedozrají. :-) Tak je budu muset asi zpracovat zelené.

      Vymazat